На запрошення «Асоціація сертифікованих педагогічних працівників» 13 листопада 2025 року спікеркою вебінару була Олеся Калинич — заслужений учитель України; переможиця конкурсу «Учитель року–2015» у номінації «Українська мова та література»; учитель-методист; авторка навчально-методичних видань української мови та літератури з темою «Освітній діалог з учителями-словесниками: від компетентностей до творчості».
У ході вебінару було розкрито підтеми:
Сучасний учень — виклик і натхнення для вчителя;
Компетентнісний підхід як основа навчання;
Інтерактивні технології;
Медіаграмотність і критичне мислення;
STEAM- і CLIL-підходи у філології;
Література як простір емоційного інтелекту;
Оцінювання: ЩО і ЯК?
Мистецтво уроку: література + театр + цифрові історії.
На запрошення АСОЦІАЦІЯ СЕРТИФІКОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 04 листопада 2025 року було проведено вебінар із Нелею Величко — начальником управління сертифікації та освітніх програм Державна служба якості освіти України, у ході якого було висвітлено особливості організації та проведення сертифікації у 2026 році.
Дорогі колеги, педагоги!
Прийміть найщиріші вітання з нагоди свята — Дня працівників освіти 🍁📚.
Вітання Леся Максімко з перемогою у номінації!
Пишаємося тим, що найкращі вчителі України довіряють нашій спільноті, долучаючись до членства в АСОЦІАЦІЯ СЕРТИФІКОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ.
Що нового у сертифікації педагогічних працівників з 1 вересня 2025 року?
Зміни до Положення про сертифікацію педагогічних працівників назріли з огляду на набутий досвід проведення сертифікації та відгуки, отримані від учителів і експертів
Опубліковано тестові завдання та відповіді до них І етапу сертифікації вчителів англійської мови .
11 вересня Vita Boiko, заступниця керівника відокремленого підрозділу у Полтавській області АСОЦІАЦІЯ СЕРТИФІКОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ провела онлайн-зустріч із учителями Полтавщини. Ділилася досвідом, проводячи онлайн-тренінг на тему «Штучний інтелект в роботі вчителя» на запрошення Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Полтавської області.
Дорогі педагоги!
З початком нового навчального року 📚!
Сьогодні ми вшановуємо не лише нашу історію, а й нашу спільну мрію про сильну, вільну країну.
Цей день говорить про велич кожного українця та українки, адже в наших ДНК закладені поняття про гідність, волю та незалежність. Кожен українець ще з молоком матері вбирає в себе істину, що ми великий народ великої країни.
Щодо освітніх програм, розроблених не на основі типових.
Заклад освіти відповідно до своєї автономії приймає рішення щодо використання:
✅ освітніх програм, розроблених на основі типових, затверджених Міністерством освіти і науки України;
✅ освітніх програм, розроблених іншими суб’єктами освітньої діяльності, тобто розроблених не на основі типової освітньої програми.
Уперше на основі верифікованих даних відображено, як соціально-емоційний розвиток учнівства в Україні формується на перетині підготовки вчительства, практик взаємодії в школі та вдома, впливу війни й гендерних очікувань.
Підтвердилася фундаментальна значущість соціально-емоційних навичок для учнівства як невіддільного складника успішної особистості, що впливає на здатність навчатися, будувати позитивні взаємини, дбати про своє благополуччя і визначати життєві перспективи.
Напередодні нового навчального року наша команда «Асоціації сертифікованих педагогічних працівників» підготувала «портфелик» з кейсами, що стануть у нагоді вчителям початкової , середньої та старшої школи: про використання цифрових ресурсів у роботі вчителя, про практичні вправи на уроках мови та історії, про родзинки у підготовці презентації і не лише .
Затверджено:
Радимо звернути увагу на:
✅ПЛАНУВАННЯ: напрям руху школи до інклюзії має бути представлений у СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ, зокрема в місії, візії та цілях, що відображають розвиток закладу в напрямі інклюзії, а також у освітній програмі, річному плані роботи закладу освіти;
✅УПРАВЛІННЯ та КОМУНІКАЦІЯ: комунікація із засновником закладу, інклюзивно-ресурсним центром, координація роботи заступників директора, педагогічної ради, залучення органів учнівського та батьківського самоврядування, піклувальної ради;
✅формування СТРУКТУР ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: створення команди психолого-педагогічного супроводу, облаштування ресурсної кімнати;
✅ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: адаптація навчального середовища, налагодження командної роботи педагогів, реалізація індивідуальних програм розвитку тощо.

Готуючись до нового 2025-2026 н.р., наступний ресурс стане в нагоді керівникові закладу загальної середньої освіти, заступнику директора. Початок нового 2025/2026 навчального року. На допомогу керівникам закладів загальної середньої освіти 👉
На допомогу педагогічним працівникам та адміністрації ЗЗСО у 2025-2026 навчальному році:
Сертифікація 2026 : що варто врахувати, готуючись до незалежного тестування: